Horwath HTL usluge za turizam i industriju slobodnog vremena

Globalna ekspertiza i podrška

Turistički projekti i projekti industrije slobodnog vremena čine prevladavajući dio poslovanja Horwath HTL-a te se ponosimo radom na nekim od najznačajnijih projekata u ovoj industriji diljem svijeta. Turizam trenutno čini toliko visok udio BDP-a da se u njega opsežno ulaže, javno i privatno, te su mnoge zemlje prepoznale turizam kao pokretač značajnog rasta. Naši stručnjaci sustavno pristupaju svakom aspektu Vašeg projekta ili poslovnog problema.

“Sektor putovanja i turizma čini 9%, odnosno 6 trilijuna dolara globalnog bruto domaćeg proizvoda (BDP), te zapošljava preko 260 milijuna osoba diljem svijeta (izravno i neizravno). Stoga, ovaj sektor zapošljava čak dvanaestinu svih zaposlenih na svijetu” Svjetsko vijeće za putovanja i turizam (WTTC)

Horwath HTL je specijaliziran za tri ključna područja: politika i razvoj, planiranje i upravljanje projektima te destinacijski marketing.

Javna politika i zakonodavno-institucionalni okvir igraju temeljnu ulogu u razvoju i uspjehu turističkih inicijativa te čine okosnicu naše ekspertize. Radimo zajedno s lokalnim uredima i državnim tijelima kako bismo u potpunosti razvili strategiju koja se temelji na tehničkoj vještini i najboljim međunarodnim praksama, u cilju kreiranja održivih dugoročnih planova koji će stvoriti vrijednost i održivost. U tom smislu, nudimo niz usluga s fokusom na javnu politiku/institucionalni okvir: ispitivanje dugoročnih utjecaja i utvrđivanje gospodarskog djelovanja pojedinih mjera; razvijanje master planova, specifičnih koncepata, studija isplativosti, operativnih i strateških marketing planova.
Radimo s lokalnim i nacionalnim turističkim organizacijama, zemljama, regijama ili zajednicama, pružajući temeljitu dijagnozu predmetnog teritorija i prijedlog za razvoj strategije turizma s planom aktivnosti u trajanju od 5 do 10 godina.

Ako je potrebno, možemo također izraditi master plan strateških lokacija i provesti preispitivanje (audit) postojećih turističkih operacija. Daljnji rad mogao bi uključivati razvoj brending strategije za određeno područje/klaster i njegovu provedbu tijekom jedne do tri godine. Ovdje je pregled usluga koje nudimo kao mreža:

 

Politika i Razvoj

  • Studije javne turističke politike
  • Studije razvoja turizma
  • Master planovi turizma
  • Studije ekonomskog utjecaja turizma
  • Destinacijski menadžment
  • Trendovi i istraživanje turističkog tržišta
  • Tržišne studije
  • Koncepti najbolje uporabe (master planiranje projekta)
  • Studije isplativosti
  • Poslovni planovi
  • Provjera (audit) marketinških sustava
  • Planovi razvoja proizvoda
  • Strateški marketinški planovi
  • Operativni marketinški planovi
  • Strategije brendiranja

 Planiranje i upravljanje projektima

  • Tržišne studije
  • Koncepti najbolje uporabe (master planiranje projekta)
  • Studije isplativosti
  • Poslovni planovi

Destinacijski marketing

  • Provjere (audit) marketinga
  • Planovi razvoja proizvoda
  • Strateški marketinški planovi
  • Operativni marketinški planovi
  • Strategije brendiranja