Branding brief za brending strategiju Istre

Branding brief za brending strategiju Istre – Istarska županija, Hrvatska

Ključne usluge: Savjetovanje u turizmu
Mjesto: Istarska županija, Hrvatska
Proizvod: Branding brief

Pregled projekta
Turistička zajednica Istarske županije angažirala je Horwath HTL s ciljem definiranja temelja za razvoj turističkog brenda Istre, uzimajući u obzir strateške smjernice iz važećeg master plana turizma i marketing plana.
Opis projekta
Glavni zadatak projekta bio je razviti sveobuhvatnu brending strategiju kojom je definiran dugoročni plan razvoja uspješnog brenda kako bi se ostvarili specifični ciljevi. Brending strategija definira ono što Istra jest, sliku koju prenosi, poruku koju mora isporučiti i način na koji komunicira sa svojim gostima.
Na temelju brending strategije, razvijen je profesionalni brending brief koja je služio kao baza marketinškim i ostalim kreativnim agencijama za stvaranje koncepta Big Idea za Istru.