Razvoj promocijske strategije regionalnog turizma Balkana i akcijski plan za japansko tržište – Zagreb, Croatia; Belgrade, Serbia
Ključne usluge: Savjetovanje u turizmu
Mjesto: Zagreb, Croatia; Belgrade, Serbia
Proizvod: Marketing strategija
Pregled projekta
Horwath HTL angažirala je Japanska međunarodna agencija – Balkanski ured (JICA) za razvoj promotivne strategije na regionalnoj razini i akcijskog plana za japansko tržište.
Opis projekta
Cilj je bio poduzeti sekundarna i terenska istraživanja o trenutnoj situaciji razvoja turističke promocije japanskog tržišta u privatnom i javnom sektoru u svakoj zemlji Balkana te prikupiti i analizirati prikupljene podatke kako bi se predložila strategija i akcijski plan u okviru sveukupne vizije i ključnih ciljeva. Krajnji cilj, koji bi trebao biti rezultat uspješno provedene strategije, je privući više turista iz Japana u Regiju, motivirati ih na povratak jednom kad dođu te povećati njihovu prosječnu potrošnju.