Strategija razvoja turizma Malog Lošinja i Cresa – Hrvatska, Mali Lošinj i Cres
Pregled projekta
Horwath HTL su angažirali dionici javnog i privatnog sektora na izradi strategije razvoja turizma Malog Lošinja i Cresa, s ciljem definiranja zajedničke vizije razvoja do tada odvojenih destinacija.
Opis projekta
Turistička ponuda Malog Lošinja i Cresa nije se razvijala istom brzinom u proteklom razdoblju, što je posljedica nešto povoljnije klime otoka Lošinja, ali i strukture dionika turističkog gospodarstva Malog Lošinja.
Stoga, strategija je imala cilj pružiti efikasna i primjenjiva rješenja koja će omogućiti stabilniji razvoj destinacija, temeljeći se na zajedničkim turističkim proizvodima i doživljajima. Definirana turistička strategija predstavlja uporište budućeg razvoja i tržišnog pozicioniranja “”nove”” destinacije na turističkom tržištu. Nedugo nakon usvajanja strategije, turističke zajednice potpisale su ugovor o neformalnom udruživanju te tako način označile početak nove ere razvoja destinacijskog proizvoda i marketinga.