Strateško savjetovanje
U hotelijerskoj djelatnosti se događaju brze promjene te se situacije mogu promijeniti u trenu, od danas do sutra.
Pred svakim izvršnim timom stoji izazov kako upravljati takvom promjenom te postići rast kojeg očekuju vaši investitori i dioničari. Vaš uspjeh ovisi o tome jeste li prepoznali jasn put te ispravno raspodijelili ispravne resurse u pravo vrijeme kako biste postigli svoj cilj; nema lakog zadatka uz istovremeno vođenje posla.
U tvrtki Horwath HTL istovremeno imamo uvid u specifične turističke i hotelijerske trendove uz korporativno razumijevanje kako da vas vodimo kroz ovaj proces. S našom mrežom specijaliziranih stručnjaka diljem svijeta možemo rješavati sve aspekte korporativne strategije.
Kroz turističke strategije i master planove neke zemlje ili regije možemo oblikovati turistički lanac vrijednosti pojedinog mjesta ili destinacije. Također smo radili na planiranju i razvoju na tisuće pojedinačnih razvojnih projekata diljem svijeta. To našim klijentima pruža čvrst stav u podršci kroz naš pristup temeljen na vrijednostima, što rezultira uspješnim i dugoročnim partnerstvima.
Marketing i prodaja
Klijenti postaju sve zahtjevniji, te u sve složenijem ekosustavu je sve teže i teže premašiti njihova očekivanja. Hotelijerstvo je brzo digitalizirano, a tempo tehnološke i digitalne revolucije još uvijek ne usporava. Našim klijentima pomažemo da postanu korisnici usmjereni i još agilniji u digitalnom prostoru, kako bi se pripremili za nadolazeće izazove prije nego do njih dođe. Mi proširujemo osnovnu prodaju i marketing kao usluge na stratešku razinu te ih integriramo unutar organizacije, kako bi podržali cjelokupnu korporativnu strategiju.
Usluge
Naše korporativne usluge obuhvaćaju:
- Strategija rasta
- Tržišnu strategiju
- Strategiju ulaganja
- Strateške poslovne planove i revizije
- Strateško i operativno restrukturiranje
- Upravljanje ljudskim resursima
- Usluge podrške transakcijama
Naše marketinške i prodajne usluge obuhvaćaju:
- Marketinšku i prodajnu strategiju
- Strategiju brenda
- Digitalni marketing
- Razvoj proizvoda i usluga
- Standardne radne procedure (SRP)
- Upravljanje prodajnim i distribucijskim kanalima