Master plan turističkog razvoja Istarske županije do 2025. godine s operativnim marketing planom do 2018. godine

Master plan turističkog razvoja Istarske županije do 2025. godine s operativnim marketing planom do 2018. godine – Istarska županija, Hrvatska

Ključne usluge: Savjetovanje u turizmu
Mjesto: Istarska županija, Hrvatska
Proizvod: Master plan turističkog razvoja i operativni marketing plan

Pregled projekta
S obzirom na tržišnu poziciju jedne od najnaprednijih turističkih regija u svom okruženju, Istra je u stalnoj potrazi za naprednim rješenjima usmjerenima na razvoj turističkog gospodarstva.
Opis projekta
Horwath HTL angažiran je od strane regionalne turističke zajednice kako bi izradio opsežan razvojni master plan koji će uključivati 11 glavnih operativnih strategija – smještaj, razvoj proizvoda, dostupnost, EU financiranje, turistička infrastruktura, marketing, razvoj ljudskih resursa, institucionalni i upravljački okvir, upravljanje kvalitetom i dr. Za sve operativne strategije razvijen je detaljni alat za praćenje implementacije aktivnosti tijekom narednih 10 godina.
Osim master plana, u sklopu projekta definirana je i operativna marketing strategija za razdoblje od 2016. do 2018. godine sa 7 ključnih strateških ciljeva i operativnim mjerama usmjerenima na ostvarivanje.