Tržišna analiza, razvoj turističkih proizvoda i marketinška strategija južne Albanije i 4 odabrane općine

Tržišna analiza, razvoj turističkih proizvoda i marketinška strategija južne Albanije i 4 odabrane općine – Južna, Albanija

Ključne usluge: Savjetovanje u turizmu
Mjesto: Južna, Albanija
Proizvod: Strategija razvoja turizma i marketing strategija

Pregled projekta
Horwath HTL je izabran od strana Albanskog razvojnog fonda na projektu financiranom od strane Svjetske Banke pod nazivom Projekt integriranog urbanističkog i turističkog razvoja u južnoj Albaniji, kao savjetnik za turističku komponentu projekta
Opis projekta
Horwath HTL angažiran je na izradi plana razvoja turizma koji sadrži analizu trenutnog stanja turizma u južnoj Albaniji s naglaskom na 4 odabrane općine. Projektom je definiran strateški okvir za razvoj svake općine i zadani su petogodišnji ciljevi rasta. Horwath HTL je definirao i strategiju razvoja turističkih proizvoda i razvio marketing strategije. Dio projekta bio je i prijedlog sustava upravljanja destinacijom te prijedlog ključnih institucionalnih i zakonodavnih inicijativa koje će se provoditi na nacionalnoj i regionalnoj razini.